Ogłoszenie o pracy
31.01.2023
Ambasada RP w Ammanie poszukuje pracownika do naszego zespołu na stanowisko referenta ds. obsługi sekretariatu oraz dyplomacji publicznej i kulturalnej.
Wyciąg obowiązków w zakresie ds. obsługi sekretariatu:
1. Prowadzenie terminarza spotkań, narad, konferencji i innych wydarzeń z udziałem kierownika placówki.
2. Organizacja i obsługa recepcyjna spotkań i wizyt w placówce.
3. Gromadzenie niezbędnych informacji teleadresowych, dotyczących współpracujących z placówką urzędów, instytucji i innych organizacji w kraju urzędowania oraz w Polsce.
4. Prowadzenie i aktualizacja podręcznego wykazu przedstawicieli władz państwa urzędowania i kierownictw innych instytucji oraz osób fizycznych współpracujących z placówką, a także listy korpusu dyplomatycznego.
5. Prowadzenie kancelarii jawnej placówki, z wyłączeniem teczek personalnych pracowników placówki, a także rejestracja dokumentów zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
oraz w zakresie ds. dyplomacji publicznej i kulturalnej:
1. Realizowanie strategii promocyjnej MSZ, w tym kreacja autorskich wydarzeń promocyjnych;
2. Przygotowywanie informacji o Polsce dla wybranych instytucji w Jordanii;
3. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami mediów oraz środowiskami opiniotwórczymi, a także inspirowanie publikowania przez nie właściwego obrazu Polski, w celu promowania polskiej kultury, nauki i innych osiągnięć naszego kraju;
4. Monitorowanie mediów oraz analiza publikacji i informacji w Jordanii dot. Polski;
5. Przygotowywanie materiałów w zakresie obecności polskiej kultury w Jordanii i promocji Polski;
6. Zarządzanie kontami Ambasady na Instagramie i Facebooku z naciskiem na tworzenie autorskiego contentu.
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: m.in. średnie;
Znajomość języka polskiego i angielskiego;
Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowiskach administracyjno-biurowych;
Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna);
Znajomość mediów społecznościowych;
Umiejętność obsługi podstawowych urządzeń biurowych;
Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność, praca w zespole;
Korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie: wyższe;
Znajomość języka arabskiego;
Prawo jazdy kat. B;
Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
Inne informacje:
Planowany termin rozpoczęcia pracy: 1 marca 2023 r.
Miejsce wykonywania pracy: Mahmoud Seif Al-Din Al-Irani 3 Amman
Czas pracy: niedziela- czwartek 8.15-16.15
Wynagrodzenie: ok. 900-1000 EUR brutto i ok. 3000 PLN brutto
Warunki zatrudnienia na podstawie polskich przepisów.
Oferty składające się z listu motywacyjnego, CV (skany) prosimy przesyłać drogą mailową na adres: amman.amb.sekretariat@msz.gov.pl w terminie do 10 lutego 2023 r.
Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.
CV musi zawierać wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Ambasadę RP w Ammanie w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Opis sposobu przetwarzania (Dane osobowe - klauzula informacyjna) w załączniku.
Materiały
Nabór_na_ref_ds_sekretariatu_i_promocji_-_klauzula_RODONabór_na_ref_ds_sekretariatu_i_promocji_-_klauzula_RODO.pdf 0.55MB