Ogłoszenie na zastępstwo na stanowisko referenta ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej
01.12.2024
Ambasada RP w Państwie Katar poszukuje pracownika na zastępstwo - na 2025 rok z ewentualną możliwością przedłużenia - na stanowisko referenta ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej w Referacie ds. Polityczno-Ekonomicznych.
Zatrudnienie planowane jest od drugiej połowy stycznia 2025 r.
Wymagania:
- ukończone studia wyższe
- biegła znajomość j. polskiego i j. angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność obsługi programów MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point), mediów społecznościowych (w szczególności Facebook, X, LinkedIn)
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, we współpracy z mediami oraz znajomość programów graficznych (typu Canva)
Zakres obowiązków:
- organizowanie i wdrażanie projektów w obszarze kultury i budowania wizerunku
- monitorowanie i sprawozdawanie z ich realizacji, w oparciu o obowiązujące wytyczne
- inicjowanie i współorganizowanie działalności prasowej i informacyjnej ambasady, w szczególności współdziałanie z miejscowymi środowiskami opiniotwórczymi i przedstawicielami mediów na rzecz kształtowania pozytywnego wizerunku Polski w Katarze
- współdziałanie na rzecz rozwoju współpracy kulturalnej i naukowej między Polską a Katarem
- proponowanie i inicjowanie działań promujących polską kulturę oraz dziedzictwo kulturowe w Państwie Katar
- sporządzanie wkładów do sporządzanych przez ambasadę materiałów analitycznych w zakresie realizowanych zadań
- prowadzenie magazynku artykułów przeznaczonych na realizację celów dyplomacji kulturalnej
- udzielanie ustnych, elektronicznych oraz telefonicznych informacji z zakresu dyplomacji kulturalnej
- współprowadzenie strony internetowej ambasady oraz portali placówki zagranicznej w mediach społecznościowych
- udział w działaniach ambasady na rzecz wspieranie promocji polskiej gospodarki w Katarze
- obsługa, w powyższym zakresie, bieżących kontaktów z katarskimi urzędami i instytucjami, z właściwymi urzędami RP i interesantami
- udział w archiwizowaniu i brakowaniu akt ambasady
- zastępowanie osoby prowadzącej kasę placówki w przypadku urlopu kasjera
- wykonywanie innych poleceń przełożonego lub upoważnionej przez niego osoby
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV i listów motywacyjnych - do 5 grudnia 2024 r. (czwartek) do godziny 11:00 - na adres mailowy: doha.amb.sekretariat@msz.gov.pl.