W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie na zastępstwo na stanowisko referenta ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej

01.12.2024

Ambasada RP w Państwie Katar poszukuje pracownika na zastępstwo - na 2025 rok z ewentualną możliwością przedłużenia - na stanowisko referenta ds. dyplomacji publicznej i obsługi medialnej w Referacie ds. Polityczno-Ekonomicznych.

komunikat

Zatrudnienie planowane jest od drugiej połowy stycznia 2025 r.

Wymagania:

  • ukończone studia wyższe
  • biegła znajomość j. polskiego i j. angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętność obsługi programów MS Office (w szczególności Word, Excel, Power Point), mediów społecznościowych (w szczególności Facebook, X, LinkedIn)
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej, we współpracy z mediami oraz znajomość programów graficznych (typu Canva)

Zakres obowiązków:

  • organizowanie i wdrażanie projektów w obszarze kultury i budowania wizerunku
  • monitorowanie i sprawozdawanie z ich realizacji, w oparciu o obowiązujące wytyczne
  • inicjowanie i współorganizowanie działalności prasowej i informacyjnej ambasady, w szczególności współdziałanie z miejscowymi środowiskami opiniotwórczymi i przedstawicielami mediów na rzecz kształtowania pozytywnego wizerunku Polski w Katarze
  • współdziałanie na rzecz rozwoju współpracy kulturalnej i naukowej między Polską a Katarem
  • proponowanie i inicjowanie działań promujących polską kulturę oraz dziedzictwo kulturowe w Państwie Katar
  • sporządzanie wkładów do sporządzanych przez ambasadę materiałów analitycznych w zakresie realizowanych zadań
  • prowadzenie magazynku artykułów przeznaczonych na realizację celów dyplomacji kulturalnej
  • udzielanie ustnych, elektronicznych oraz telefonicznych informacji z zakresu dyplomacji kulturalnej
  • współprowadzenie strony internetowej ambasady oraz portali placówki zagranicznej w mediach społecznościowych
  • udział w działaniach ambasady na rzecz wspieranie promocji polskiej gospodarki w Katarze
  • obsługa, w powyższym zakresie, bieżących kontaktów z katarskimi urzędami i instytucjami,  z właściwymi urzędami RP i interesantami
  • udział w archiwizowaniu i brakowaniu akt ambasady
  • zastępowanie osoby prowadzącej kasę placówki w przypadku urlopu kasjera
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego lub upoważnionej przez niego osoby

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV i listów motywacyjnych - do 5 grudnia 2024 r. (czwartek) do godziny 11:00 - na adres mailowy: doha.amb.sekretariat@msz.gov.pl.

 

{"register":{"columns":[]}}