W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Tekst Łatwy do czytania (ETR)

KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
(w skrócie: Komenda)

Gdzie jesteśmy?

Główny budynek naszej komendy znajduje się na ulicy Sikorskiego 82/94.

Tutaj pracują: Komendant Miejski, strażacy oraz pracownicy cywilni

 

 

 

Zdjęcie starszego brygadiera Marka Radosza w mundurze wyjściowym ze sznurem

 

Kto nami kieruje?

Na czele Komendy stoi Komendant Miejski.

Pomagają mu jego Zastępcy i inni pracownicy różnych wydziałów.

Komendant dba o to, żeby wszyscy strażacy wykonywali dobrze swoją służbę.

 

 

 

 

Jak dostać się do nas?

Wejście główne do budynku jest od strony ulicy Sikorskiego 82/94.

Po wejściu, z prawej strony znajdziesz okienko, w którym strażak
pomoże Ci w załatwieniu Twojej sprawy!

Budynek nie jest w pełni przystosowany dla osób poruszających się na wózkach.
Jeśli poruszasz się na wózku i chcesz się z nami spotkać, daj nam znać!
Znajdziemy alternatywne rozwiązanie żeby się z Tobą spotkać!

 

 

 

Rysunek wozu strażackiegoNasze zadania:

Zapewniamy bezpieczeństwo pożarowe w Częstochowie i powiecie.

Obraz strażaka w mundurzeUsuwamy skutki pożarów i innych zagrożeń.

Kontrolujemy budynki pod kątem ochrony przeciwpożarowej.

Prowadzimy akcje edukacyjne i informacyjne z zakresu bezpieczeństwa pożarowego.

Szkolimy strażaków.

Utrzymujemy samochody i sprzęt w idealnym stanie.

 

 

 

Jak się z nami skontaktujesz?

Masz kilka możliwości!

  1. Skorzystaj z pomocy innej osoby, która pomaga tobie na co dzień (czyli osoby przybranej).
  2. Napisz pismo i wyślij je pocztą na adres:Rysunek koperty

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

ulica Sikorskiego 82/94

42-200 Częstochowa

  1. Przynieś pismo do naszej Komendy i zostaw w Biurze Podawczym.

Pisma i inne dokumenty możesz przynieść prosto do Komendy.

Gdy wejdziesz na teren komendy przyjmie Cię strażak/pracownik, który odbierze od

Ciebie pismo. Jeśli trzeba, udzieli Ci także dodatkowych informacji.

  1. Napisz pismo i wyślij je za pomocą platformy ePUAP.

ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.

Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.

Adres skrzynki ePUAP naszej Komendy:

  1. https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KMPSPCzestochowa
  2. Napisz pismo i wyślij je elektronicznie na adres e-mail: sekretariat@kmpsp.czest.pl
  3. Rysunek słuchawki telefonuWyślij faks pod numer: 34 361 49 93
  4. Zadzwoń pod numer: 47 851 04 00
  5. Przyjdź i spotkaj się z nami bezpośrednio w godzinach pracy Komendy

Komenda jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30

 

 

 

Dodatkowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej:

  1. Numery telefonów do wydziałów Komendy:

https://www.gov.pl/web/kmpsp-czestochowa/wydzialy

  1. Główna strona Komendy z bardziej szczegółowymi informacjami

https://www.gov.pl/web/kmpsp-czestochowa

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.01.2025 14:20 st.kpt. Marcin Caban
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kwatermistrzowsko-Techniczny asp. Adrian Nowak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Tekst Łatwy do czytania (ETR) 1.0 15.01.2025 14:20 st.kpt. Marcin Caban

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}