Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego
01.01.2023
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem.
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą w Elblągu przy ul. Łęczycka 19, z którym można skontaktować się za pośrednictwem:
- standardowej korespondencji drogą pocztową : 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 19,
- adresu poczty elektronicznej: km.elblag@kwpsp.olsztyn.pl,
- telefonicznie : tel. 47 73 19 300, fax. 47 73 19 303
W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Elblągu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – bryg. Andrzej Jankowski (e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl) pełniący służbę w Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie.
- standardowej korespondencji drogą pocztową : 10-045 Olsztyn, ul. Niepodległości 16 lub
- poczty elektronicznej: iod@kwpsp.olsztyn.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej zgodnie ze złożonym wnioskiem. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z:
- ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,
- ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej,
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Dane osobowe podlegają ujawnianiu następującym odbiorcom: dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające dane osobowe w ramach świadczonych usług dla administratora.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy lub wymogów określonych w Instrukcji Kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.
- W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych nie przysługuje prawo żądania wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00- 93 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 225310300, fax. 225310301, e- mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawieniem wniosku bez rozpoznania.
- Dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji dotyczących Pani/Pana danych osobowych, w tym profilowaniu.
- W postępowaniach administracyjnych i czynnościach urzędowych prawo do wycofania w dowolnym momencie udzielonej wcześniej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych nie przysługuje.
Materiały
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnegoKlauzula_Informacyjna_dot_przeprowadzania_postępowania_administracyjnego.docx 0.02MB Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego
Klauzula_Informacyjna_dot_przeprowadzania_postępowania_administracyjnego.pdf 0.50MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2020 13:30 mł. asp. Dawid Rogożyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- asp. Łukasz Pocałujko
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego | 2.0 | 12.01.2023 20:03 Dawid Rogożyński |
Klauzula Informacyjna dot. przeprowadzania postępowania administracyjnego | 1.0 | 27.11.2020 13:30 mł. asp. Dawid Rogożyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP