OGRANICZENIA W FUNKCJONOWANIU KOMENDY MIEJSKEIJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GLIWICACH
21.01.2022
Od 20 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach w zakresie wskazanym poniżej:
-
Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
-
We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą komendę, można kontaktować się z pracownikami telefonicznie i mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, a także za pośrednictwem ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego
w informacjach szczegółowych zawartych w pkt. 5. -
Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Komendy oraz w pkt. 5.
-
Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną, pamiętając o obowiązku zakrywania ust i nosa (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). Ponadto przed wejściem na teren komendy interesantowi wykonany zostanie pomiar temperatury ciała.
-
Informacje szczegółowe:
-
SPRAWY dotyczące zakresu WYDZIAŁU KONTROLNO – ROZPOZNAWCZEGO – dokumenty należy przesłać na adres siedziby lub składać w Sekretariacie. Osobiste załatwianie sprawy możliwe jest jedynie w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu z uwagi na skomplikowany charakter postępowania i inne czynniki uniemożliwiające lub w sposób znaczący utrudniające jego prowadzenie, wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu 32 231 18 85.
-
SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW – złożenie pisemne poprzez przesłanie korespondencji na adres siedziby lub poprzez mail lub ePUAP. Osobiście: interesanci obsługiwani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty, Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu 32 231 18 85.
-