W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja finansów

kpt. mgr Elżbieta Gawron
Główna księgowa
tel. 95 7338 430
gawrone@strazgorzow.pl

Elwira Stankiewicz
Starszy Inspektor
tel. 95 7338 431
stankiewicze@strazgorzow.pl


Do zadań sekcji finansów należy:

  • sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową;
  • prowadzenie rachunkowości komendy miejskiej;
  • prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
    • wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy miejskiej,
    • zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę miejską,
    • przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
    • zapewnieniu terminowego ściągania należności;
  • analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy miejskiej;
  • prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
  • nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej;
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.11.2021 13:31 bryg. Bartłomiej Mądry
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mądry Bartłomiej/Gawron Elżbieta
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja finansów 4.0 23.05.2023 15:11 bryg. Bartłomiej Mądry
Sekcja finansów 3.0 11.07.2022 12:21 bryg. Bartłomiej Mądry
Sekcja finansów 2.0 01.04.2022 15:03 bryg. Bartłomiej Mądry
Sekcja finansów 1.0 23.11.2021 13:31 bryg. Bartłomiej Mądry

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}