W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydział organizacyjno - kadrowy

mł. bryg. mgr Monika Fijałkowska
Naczelnik Wydziału
tel. 95 7338 410
fijalkowskam@strazgorzow.pl

-
Zastępca Naczelnika Wydziału
tel. 95 7338 411
-

st. str. Monika Niciejewska
Młodszy Technik
tel. 95 7338 412
niciejewskam@strazgorzow.pl

Sekretariat Komendanta Miejskiego PSP
mgr Aleksandra Purij
Starszy Specjalista 
tel. 95 7338 404
sekretariat@strazgorzow.pl


Wydział organizacyjno – kadrowy realizuje zadania z zakresu spraw:

  1. organizacyjno – kadrowych
  2. ochrony informacji niejawnych
  3. spraw obronnych

 

Do zadań wydziału organizacyjno – kadrowego należy:

  1. w zakresie spraw organizacyjno-kadrowych:
  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego;
  • prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno – promocyjnej komendy miejskiej przez rzecznika prasowego;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy miejskiej i jednostek ratowniczo – gaśniczych;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy miejskiej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego;
  • realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta miejskiego;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi
    w komendzie miejskiej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej;
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno – rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  • prowadzenie biura dokumentów niejawnych.
  1. w zakresie spraw ochrony informacji niejawnych:
  • pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych zwanego „Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych”,
  • zapewnienie wymaganej ochrony informacji niejawnych wytwarzanych, przetwarzanych, przechowywanych i przesyłanych oraz systemów i sieci teleinformatycznych;
  • kontrolowanie stanu ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów
    w tym zakresie;
  • opracowywanie i nadzorowanie realizacji planów w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  • planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych.
  1. w zakresie spraw obronnych:
  • prowadzenie spraw w zakresie organizowania, koordynowania i nadzorowania nad przygotowaniami obronnymi w komendzie miejskiej;
  • koordynowanie realizacji zadań obronnych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.11.2021 12:58 bryg. Bartłomiej Mądry
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Mądry Bartłomiej/Fijałkowska Monika
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział organizacyjno - kadrowy 4.0 08.05.2024 15:08 Brzozowski Karol
Wydział organizacyjno - kadrowy 3.0 15.01.2024 08:51 bryg. Bartłomiej Mądry
Wydział organizacyjno - kadrowy 2.0 10.11.2022 22:53 bryg. Bartłomiej Mądry
Wydział organizacyjno - kadrowy 1.0 23.11.2021 12:58 bryg. Bartłomiej Mądry

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}