Skargi i wnioski
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze lub upoważniony Zastępca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14:00 - 16:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta miejskiego PSP. Telefon kontaktowy 75 764 74 50.
W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Jeleniej Górze koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja organizacyjno - kadrowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Telefon kontaktowy 75 764 74 50 wew. 70.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Miejskiego PSP w Jeleniej Górze ul. Sudecka 2 58-500 Jelenia Góra,
- osobiście w sekretariacie KM PSP w Jeleniej Górze
ul. Sudecka 2, 58-500 Jelenia Góra w godz. 7:30-15:30,
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kmjeleniagora@kwpsp.wroc.pl,
- faxem na nr 75 764 74 50,
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Sekcją organizacyjno - kadrową. Telefon kontaktowy 75 764 74 50 wew. 70.
Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.