Elektroniczna Skrzynka Podawcza
adres:
/KMPSPKoszalin/SkrytkaESP
Doręczanie dokumentów elektronicznych do Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 206, poz. 1216):
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do KM PSP w Koszalinie:
za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Komendy Miejskiej PSP w Koszalinie na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl, w celu złożenia wniosku konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP
Nazwa organizacji na platformie ePuap
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie
kmpsp
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do KM PSP w Koszalinie:
- dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu lub uwierzytelnione profilem zaufanym,
- formaty danych w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism:
.doc, .docx, .rtf
.gif, .jpg, .png, .tif
.ods, .odt
.pdf, .txt
.xls, .xlsx
.xml
- wielkość dokumentów wraz z załącznikami nie może przekraczać 3,5 MB,
- dokumenty i nośniki zawierające złośliwe oprogramowanie będą automatycznie odrzucane.
W przypadku dostarczania dokumentów elektronicznych nie spełniających ww. wymogów (łącznie) – nie będą one wprowadzone do systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją KM PSP w Koszalinie i nie zostaną podjęte żadne czynności związane z tą dokumentacją.
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2024 14:25 kpt. Bartosz Zawiałow
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Ewa Bajor
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Elektroniczna Skrzynka Podawcza | 2.0 | 18.03.2024 14:27 kpt. Bartosz Zawiałow |
Elektroniczna Skrzynka Podawcza | 1.0 | 18.03.2024 14:25 kpt. Bartosz Zawiałow |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP