Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Komendant Miejski PSP w Koszalinie, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Miejskiej PSP w Koszalinie mł. asp. Piotra Kabatę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KM PSP w Koszalinie – mł. asp. Piotr Kabata,
e-mail: p.kabata@kmpsp.koszalin.pl
tel. 094 34 55 214
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.05.2021 12:50 sekc. Piotr Kabata
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko ds. BHP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 12.06.2023 11:05 mł. asp. Piotr Kabata |
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 01.03.2023 09:18 mł. asp. Piotr Kabata |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 18.05.2021 19:55 st. sekc. Piotr Kabata |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 07.05.2021 12:50 sekc. Piotr Kabata |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP