W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Opolu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.gov.pl/web/kmpsp-opole.

  • Data publikacji strony internetowej:10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:14 marca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Brak w niektórych miejscach poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie.

Nadmierne koszty

  • Wirtualny spacer nie jest dostępny cyfrowo, zbyt duże koszty wdrożenia.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 10 grudnia 2024 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 14 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marek Kubas - mejlowo marek.kubas@kmpsp.opole.pl lub telefonicznie 478617910.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Opolu,
  • Adres: ul. Głogowska 24, 45-315 Opole,
  • mejl: kmsekret@kmpsp.opole.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Komenda Miejska PSP w Opolu

Głogowska 24
45-315 Opole

zobacz opis dostępności architektonicznej

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-opole/tlumacz-dla-osob-nieslyszacych
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): https://www.gov.pl/web/kmpsp-opole/informacja-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://www.gov.pl/web/kmpsp-opole/raport-o-stanie-dostepnosci-podmiotu-publicznego

Materiały

Wniosek deklaracja dostepnosci
Informacja​_WNIOSEKdoc.docx 0.04MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.09.2021 12:40 Grzegorz Domaracki
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Marek Kubas
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 14.03.2025 09:26 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 7.0 14.03.2025 09:25 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 6.0 18.03.2024 07:59 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 5.0 19.01.2023 09:34 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 4.0 17.03.2022 11:22 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 3.0 24.02.2022 08:03 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 2.0 23.02.2022 12:37 Grzegorz Domaracki
Deklaracja dostępności 1.0 29.09.2021 12:40 Grzegorz Domaracki

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP