W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator dostępności

Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiejj PSP w Ostrołęce. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.

 

Koordynator dostępności

kpt. Marcin Nalewajk

e-mail: mnalewajk@straz.ostroleka.pl

telefon: +48 29 7694400

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001062

 

Materiały

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.12.2024 12:24 st. kpt. Adrian Stupski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Marcin Nalewajk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator dostępności 1.0 19.12.2024 12:24 st. kpt. Adrian Stupski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}