Koordynator dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Ostrołęce oraz monitorowanie zapewnienia przez komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Miejskiejj PSP w Ostrołęce. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności
kpt. Marcin Nalewajk
e-mail: mnalewajk@straz.ostroleka.pl
telefon: +48 29 7694400
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2020 poz.1062) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200001062
Materiały
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami- Pierwsza publikacja:
- 19.12.2024 12:24 st. kpt. Adrian Stupski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Marcin Nalewajk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator dostępności | 1.0 | 19.12.2024 12:24 st. kpt. Adrian Stupski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP