Koordynator ds. dostępności
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.
Funkcję będzie pełniła Pani mł. bryg. Emilia Kuczkowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Kadr, Organizacji i Archiwizacji.
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu;
- monitorowaniem działalności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności: mł. bryg. Emilia Kuczkowska
Adres do korespondencji: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Bobrzańska 6A, 61-248 Poznań
Telefon: 47 77 16 311
E-mail: ekuczkowska@kmpsp.poznan.pl
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego- stan na 01-01-2021Raport_o_stanie_zapewnienia_dostepności_podmiotu_publicznego-_stan_na_01012021.pdf 2.54MB Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021 2022
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_dostepnosci_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_na_lata_2021_2022.pdf 0.80MB Plan działania na rzecz zapewnienia dostępnosci na lata 2023-2026
Plan_działania_na_rzecz_zapewnienia_dostępnosci_na_lata_2023-2026.pdf 0.83MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.10.2020 12:28 Michał Kaczmarek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Radosław Araszkiewicz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 8.0 | 04.03.2024 13:13 Radosław Araszkiewicz |
Koordynator ds. dostępności | 7.0 | 04.07.2023 10:35 Radosław Araszkiewicz |
Koordynator ds. dostępności | 6.0 | 30.09.2021 11:08 Michał Kaczmarek |
Koordynator ds. dostępności | 5.0 | 28.09.2021 14:24 Michał Kaczmarek |
Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 22.03.2021 13:06 Michał Kaczmarek |
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 01.10.2020 13:28 Michał Kaczmarek |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 01.10.2020 12:44 Michał Kaczmarek |
Koordynator ds. Dostępności i Raportowania | 1.0 | 01.10.2020 12:28 Michał Kaczmarek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP