W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu. 

Funkcję będzie pełniła Pani mł. bryg. Emilia Kuczkowska – Zastępca Naczelnika Wydziału Kadr, Organizacji i Archiwizacji.

  

Podstawa prawna

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.

 

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu;
  • monitorowaniem działalności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

 

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności: mł. bryg. Emilia Kuczkowska

Adres do korespondencji:  Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Bobrzańska 6A, 61-248 Poznań

Telefon: 47 77 16 311 

E-mail: ekuczkowska@kmpsp.poznan.pl

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego- stan na 01-01-2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostepności​_podmiotu​_publicznego-​_stan​_na​_01012021.pdf 2.54MB
Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2021 2022
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_dostepnosci​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2021​_2022.pdf 0.80MB
Plan działania na rzecz zapewnienia dostępnosci na lata 2023-2026
Plan​_działania​_na​_rzecz​_zapewnienia​_dostępnosci​_na​_lata​_2023-2026.pdf 0.83MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.10.2020 12:28 Michał Kaczmarek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Radosław Araszkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 8.0 04.03.2024 13:13 Radosław Araszkiewicz
Koordynator ds. dostępności 7.0 04.07.2023 10:35 Radosław Araszkiewicz
Koordynator ds. dostępności 6.0 30.09.2021 11:08 Michał Kaczmarek
Koordynator ds. dostępności 5.0 28.09.2021 14:24 Michał Kaczmarek
Koordynator ds. dostępności 4.0 22.03.2021 13:06 Michał Kaczmarek
Koordynator ds. dostępności 3.0 01.10.2020 13:28 Michał Kaczmarek
Koordynator ds. dostępności 2.0 01.10.2020 12:44 Michał Kaczmarek
Koordynator ds. Dostępności i Raportowania 1.0 01.10.2020 12:28 Michał Kaczmarek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}