Skargi i wnioski
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15.00 - 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Miejskiego tel. +48 477716300
Skargi/wnioski można składać:
– listownie na adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Bobrzańska 6a 61-248 Poznań
– osobiście w Kancelarii Ogólnej KM PSP Poznan ul. Bobrzańska 6a 61-248 Poznań
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres strazpozarna@kmpsp.poznan.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr 61 22 20 315