SZKOLENIE EZD
14.12.2021
W dniach 6-8 grudnia 2021 r. w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Poznaniu odbyło się szkolenie
z zakresu elektronicznego zarzadzania dokumentacją tzw. EZD PUW. W szkoleniu udział wzięli koordynatorzy oraz kadra kierownicza komendy. Szkolenie w formie warsztatów przeprowadzili pracownicy Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej z Państwowego Instytutu Badawczego - NASK. Z uwagi na trwającą pandemie szkolenie odbyło się w formie online.
Podczas szkolenia omówione zostały tematy z zakresu prowadzenia spraw w systemie EZD PUW, obiegu korespondencji wchodzącej i wychodzącej, wyszukiwania pism, udostępniania, przekazywania i raportowania, a także dotyczące podstawowych funkcjonalności i obsługi dla kierowników jednostek oraz pracowników obsługujących kancelarię.
System do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD PUW to rozwiązanie, które przyspiesza obieg dokumentów w firmie państwowej i ułatwia prowadzenie nowoczesnej administracji. Pozwala na efektywną organizację pracy. Daje dostęp do aktualnych informacji i ujednolica procesy wewnętrzne przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami i zapewnia bezpieczeństwo danych.