W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja Dostępności

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.gov.pl/web/kmpsp-sosnowiec.

  • Data publikacji strony internetowej: 10 grudnia 2020 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 10 grudnia 2020 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • W części filmów nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. Dołożymy wszelkich starań, aby nowe filmy dodawane na naszej stronie miały już takie napisy.
  • Część plików i zdjęć nie jest dostępna cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Część materiałów publikowanych na stronie, a nie wytworzonych przez nas może być niezgodne cyfrowo. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 23 września 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Andrzej Kowal - mejlowo dostepnosc@sosnowiec.kmpsp.gov.pl lub telefonicznie +48323631853.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

 

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu
ul. Klimontowska 21
41-200 Sosnowiec

 

Do budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu, możliwy jest dojazd bezpośrednio z ul. Klimontowskiej. Przed budynkiem znajduje się parking dla interesantów. Przy wejściu do budynku od strony parkingu znajduje się domofon, do którego istnieje dojazd wózkiem inwalidzkim. Przemieszczanie się po Komendzie odbywa się tylko i wyłącznie w asyście wyznaczonego pracownika, który odbiera petenta z wejścia głównego
 
Parking
  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 7 metrów.
Wejście do budynku
  • Wejście do budynku znajduje się od strony parkingu.
  • Do wejścia prowadzą 3 schody. Nie ma podjazdu dla osób poruszających się na wózkach.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
Przestrzeń za wejściem
  • Za wejściem znajdują się schody po lewej stronie prowadzące do pomieszczeń biurowych.
  • Punkt obsługi znajduje się na parterze.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
  • Wszystkie korytarze są niedostępne dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • W budynku nie ma windy.
Łazienka
  • W budynku nie ma toalet dostępnych dla osób z niepełnosprawnością.
  • Łazienka znajduje się na parterze, nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
  • Nie ma pochwytów przy ustępie.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego 2021
Raport​_o​_dostępności.pdf 0.11MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego w formie dostępnej cyfrowo 2021
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publ​_032021​_w​_formie​_.pdf 0.06MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (pdf)
Plan​​_działania​​_na​​_rzecz​​_poprawy​​_zapewnienia​​_dostępności​​_osobom​.pdf 0.61MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami - dokument w wersji dostępnej cyfrowo (docx)
Plan​​_działania​​_na​​_rzecz​​_poprawy​​_zapewnienia​​_dostępności​​_osobom​.docx 0.02MB
Tekst łatwy do czytania
Tekst​​_łatwy​​_do​​_czytania.docx 4.48MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 08:52 st. kpt. Tomasz Dejnak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja Dostępności 18.0 04.04.2025 13:14 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 17.0 31.03.2025 14:22 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 16.0 31.03.2025 14:18 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 15.0 31.03.2025 14:15 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 14.0 31.03.2025 14:09 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 13.0 29.03.2024 08:11 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 12.0 11.05.2023 10:21 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 11.0 11.05.2023 10:11 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 10.0 30.03.2023 14:21 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 9.0 27.03.2023 14:48 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 8.0 08.12.2021 10:28 asp. Magdalena Mikowicz
Deklaracja Dostępności 7.0 23.09.2021 14:21 asp. Magdalena Mikowicz
Deklaracja Dostępności 6.0 23.09.2021 09:53 asp. Magdalena Mikowicz
Deklaracja Dostępności 5.0 17.03.2021 08:53 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 4.0 17.03.2021 08:51 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 3.0 16.03.2021 10:05 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 2.0 16.03.2021 10:03 st. kpt. Tomasz Dejnak
Deklaracja Dostępności 1.0 08.12.2020 08:52 st. kpt. Tomasz Dejnak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP