Sposób załatwiania spraw
Wszystkie sprawy obywateli załatwiane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego przez pracowników Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu w godzinach urzędowania w dni powszednie od godz. 7.30 do 15.30.
Wszelką korespondencję można składać:
-
osobiście w sekretariacie komendy w godzinach jego urzędowania, pn - pt w godzinach 7:30-15:30;
-
listownie na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu
41-200 Sosnowiec , ul. Klimontowska 21; -
za pomocą platformy E-PUAP: /KMPSPSosnowiec/skrytka;
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres straz@sosnowiec.kmpsp.gov.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 14:10 st. kpt. Tomasz Dejnak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Organizacyjno Kadrowa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sposób załatwiania spraw | 2.0 | 08.04.2021 14:25 st. kpt. Tomasz Dejnak |
Sposób załatwiania spraw | 1.0 | 07.12.2020 14:10 st. kpt. Tomasz Dejnak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP