W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności

Komendant Miejski PSP w Świnoujściu, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Miejskiej PSP w Świnoujściu bryg. Tomasza Wojciechowskiego do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
 
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.


Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KM PSP w Świnoujściu – bryg. Tomasz Wojciechowski,
e-mail:
tomasz.wojciechowski@straz.swinoujscie.pl
tel. 91 327 52 10

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.04.2021 14:19 bryg. Tomasz Wojciechowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Tomasz Wojciechowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 1.0 19.04.2021 14:19 bryg. Tomasz Wojciechowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}