Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Komendant Miejski PSP w Świnoujściu, realizując zapisy ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Miejskiej PSP w Świnoujściu bryg. Tomasza Wojciechowskiego do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KM PSP w Świnoujściu – bryg. Tomasz Wojciechowski,
e-mail: tomasz.wojciechowski@straz.swinoujscie.pl
tel. 91 327 52 10
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 19.04.2021 14:19 bryg. Tomasz Wojciechowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- bryg. Tomasz Wojciechowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 19.04.2021 14:19 bryg. Tomasz Wojciechowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP