W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Informatyki i Łączności

Kierownik Sekcji - mł. kpt. Paweł Klimczak
tel. 478314031; e-mail: mil_ta@malopolskie.straz.gov.pl


Do zadań sekcji Informatyki i Łączności należy w szczególności:

  1. organizacja łączności przewodowej i bezprzewodowej dla potrzeb Komendy Miejskiej,
  2. aktualizacja programów użytkowych PSP,
  3. sprawowanie nadzoru nad legalnością oprogramowania użytkowanego w Komendzie Miejskiej,
  4. analizowanie i wdrażanie programów użytkowych wspomagających działalność Komendy Miejskiej,
  5. planowanie i administrowanie siecią informatyczną Komendy Miejskiej,
  6. kontrolowanie prawidłowości zabezpieczenia informatycznych baz danych Komendy Miejskiej,
  7. informatyczne wsparcie dla SKKM,
  8. programowanie, konserwacja i naprawa sprzętu łączności radiowej,
  9. sprawowanie nadzoru nad cyfrową centralą telefoniczną i łączami dzierżawnymi,
  10. analizowanie kosztów i potrzeb w zakresie telefonii komórkowej, przewodowej i bezprzewodowej,
  11. prowadzenie spraw inwentarzowych Komendy Miejskiej.
{"register":{"columns":[]}}