Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
- Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
- Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres kmpsp@straz.tarnow.pl
- faksem na nr 47 831 40 09,
WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM. - listownie na adres:
KM PSP w Tarnowie, 33-100 Tarnów ul. Klikowska 39
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)
2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo na adres: Komenda Miejska PSP w Tarnowie, ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów,
4. wysłać e-mail na adres: kmpsp@straz.tarnow.pl,
5. wysłać pismo faksem na nr 47 831 40 09,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 831 40 00,
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko osoby uprawnionej,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
- przedmiot rozmowy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Komenda Miejska PSP w Tarnowie nie dysponuje urządzeniami umożliwiającymi obsługę osób słabosłyszących.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
Materiały
WNIOSEK O ZAPEWNIENIE USŁUGI TŁUMACZA JĘZYKA PJM, SJM i SKOGN PODCZAS WIZYTY W KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJInformacja_WNIOSEK_O_ZAPEWNIENIE_TŁUMACZA_JĘZYKA_PJM.docx 0.04MB KM PSP Tarnów tekst łatwy do czytania (ETR)
KM_PSP_Tarnów-_tekst_łatwy_do_czytania_(ETR).docx 0.46MB KM PSP Tarnów tekst odczytywany maszynowo
KM_PSP_Tarnów-_tekst_odzczytywany_maszynowo.docx 0.02MB
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 08.02.2022 13:24 mł. kpt. Paweł Klimczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- MOK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami | 1.0 | 08.02.2022 13:24 mł. kpt. Paweł Klimczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP