W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH 

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

1. złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych). Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres kmpsp@straz.tarnow.pl 
    • faksem na nr 47 831 40 09,
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      KM PSP w Tarnowie, 33-100 Tarnów ul. Klikowska 39
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu)

2. załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej,
3. wysłać pismo  na adres: Komenda Miejska PSP w Tarnowie, ul. Klikowska 39, 33-100 Tarnów,
4. wysłać e-mail na adres: 
kmpsp@straz.tarnow.pl,
5. wysłać pismo faksem na nr 47 831 40 09,
6. skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 47 831 40 00,

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko osoby uprawnionej,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tarnowie,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Komenda Miejska PSP w Tarnowie nie dysponuje urządzeniami umożliwiającymi obsługę osób słabosłyszących.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE USŁUGI TŁUMACZA JĘZYKA PJM, SJM i SKOGN PODCZAS WIZYTY W KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Informacja​_WNIOSEK​_O​_ZAPEWNIENIE​_TŁUMACZA​_JĘZYKA​_PJM.docx 0.04MB
KM PSP Tarnów tekst łatwy do czytania (ETR)
KM​_PSP​_Tarnów-​_tekst​_łatwy​_do​_czytania​_(ETR).docx 0.46MB
KM PSP Tarnów tekst odczytywany maszynowo
KM​_PSP​_Tarnów-​_tekst​_odzczytywany​_maszynowo.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.02.2022 13:24 mł. kpt. Paweł Klimczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
MOK
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 08.02.2022 13:24 mł. kpt. Paweł Klimczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}