W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wydział Kwatermistrzowsko – Techniczny

p.o. Naczelnik Wydziału - mł. bryg. Rafał Wróbel
tel. 478314061; e-mail: mt_ta@malopolskie.straz.gov.pl

Zastępca Naczelnika Wydziału - asp. sztab. Szczepan Jachimek
tel. 478314062; e-mail: mt_ta@malopolskie.straz.gov.pl

 


 

Do zadań Wydziału Kwatermistrzowsko - Technicznego należy w szczególności:

  1. dokonywanie zakupów i nadzór nad ich realizacją w zakresie sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Komendy Miejskiej,
  2. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego i współdziałanie na terenie miasta Tarnowa i powiatu tarnowskiego oraz przygotowanie w tym zakresie pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  3. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki materiałowej i magazynowej,
  4. sprawowanie nadzoru nad majątkiem Komendy Miejskiej,
  5. prowadzenie spraw mieszkaniowych, mundurowych i socjalnych strażaków, pracowników cywilnych oraz prowadzenie spraw mieszkaniowych emerytów i rencistów Komendy Miejskiej,
  6. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych Komendy Miejskiej,
  7. sporządzanie planów inwestycyjnych, zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Komendanta Miejskiego,
  8. analizowanie i planowanie potrzeb materiałowo – technicznych,
  9. opracowywanie analiz w zakresie jakości, celowości i legalności realizowanych zadań w zakresie inwestycyjnym, remontów obiektów i sprzętu,
  10. organizacja postępowań dotyczących zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania Komendy Miejskiej,
  11. prowadzenie spraw z zakresu darowizn rzeczowych,
  12. likwidowanie zbędnych składników majątku,
  13. prowadzenie spraw związanych z zawieraniem, aktualizacją umów z innymi podmiotami realizującymi dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz Komendy Miejskiej,
  14. analizowanie kwot progowych zakupów wynikających z zapisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
  15. prowadzenie spraw dotyczących rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów,
  16. prowadzenie gospodarki transportowej i sprzętem silnikowym,
  17. prowadzenie spraw z zakresu emisji zanieczyszczeń,
  18. prowadzenie postępowania wyjaśniającego związanego ze szkodami w mieniu Komendy Miejskiej,
  19. sprawowanie nadzoru w zakresie przeprowadzania przeglądów i konserwacji sprzętu ochrony dróg oddechowych,
  20. organizowanie i prowadzenie planowo – zapobiegawczych obsług technicznych sprzętu transportowego, silnikowego specjalnego i specjalistycznego,
  21. zlecanie i wykonywanie napraw i konserwacji sprzętu transportowego, silnikowego oraz specjalnego i specjalistycznego,
  22. zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń Komendy Miejskiej oraz właściwego stanu czystości pomieszczeń administracyjnych Komendy Miejskiej i SKKM.
  23. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem OSP współdziałających z KSRG.

 

{"register":{"columns":[]}}