Zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej
01.02.2022
Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.
Złożenie zawiadomienia
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych może być złożone:
- osobiście w sekretariacie komendy - al. Niepodległości 230, 43-100 Tychy
- elektronicznie – na adres email: sekretariat@tychy.kmpsp.gov.pl
- elektronicznie – za pośrednictwem platformy ePUAP: /KMPSPTychy/SkrytkaESP
- listownie na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
al. Niepodległości 230,
43 – 100 Tychy
Wzór zawiadomienia dostępny poniżej.
Materiały
Zawiadomienie Organu PSP dotyczące instalacji fotowoltaicznejZawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej_Tychy.docx 0.02MB