W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zgłoszenie instalacji fotowoltaicznej

01.02.2022

Panel fotowoltaiczny

Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.

Złożenie zawiadomienia

Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych może być złożone:

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tychach

al. Niepodległości 230,

 43 – 100 Tychy

 

Wzór zawiadomienia dostępny poniżej.

Materiały

Zawiadomienie Organu PSP dotyczące instalacji fotowoltaicznej
Zawiadomienie​_organu​_dotyczące​_instalacji​_fotowoltaicznej​_Tychy.docx 0.02MB
{"register":{"columns":[]}}