Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Wałbrzychu pełni mł. asp. Jacek Brzuchacz – st. insp. sztab. Wydziału Kwatermistrzowsko - Technicznego, tel. 74 887 72 04, e-mail: j.brzuchacz@straz.walbrzych.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 06.04.2021 12:54 Dariusz Bryk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. ogn. Dariusz Bryk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 06.04.2021 12:54 Dariusz Bryk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP