W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Regulamin organizacyjny

Struktura Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach

Regulamin organizacyjny Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach, zwanej dalej „komendą powiatową”, określa szczegółową organizację komendy powiatowej, w tym:

  1. kierowanie pracą komendy powiatowej,
  2. strukturę organizacyjną komendy powiatowej,
  3. zadania wspólne i zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych,
  4. wzory pieczęci i stempli,
  5. liczbę i rodzaj stanowisk służbowych w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej.

Komenda jest zakwalifikowana do V kategorii komend powiatowych Państwowej Straży Pożarnej.

Terenem działania komendy powiatowej jest obszar powiatu białobrzeskiego.

Siedzibą komendy powiatowej jest miasto Białobrzegi.

  1. Komendantowi powiatowemu podlegają bezpośrednio:
    1. Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych
    2. Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno – rozpoznawczych
    3. Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych
    4. Sekcja ds. kwatermistrzowsko – technicznych
    5. Pracownicy / funkcjonariusze realizujący dodatkowe zadania, o których mowa
      w § 5 ust. 7 przedmiotowego regulaminu.
  2. Zastępca komendanta powiatowego nadzoruje:
    1. Wydział operacyjny
    2. Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą
  3. Zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych realizuje Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych KW PSP w Warszawie.
  1. Wydział operacyjny realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. operacyjnych,
    2. szkoleniowych,
    3. informatyki,
    4. łączności.
  1. Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno-rozpoznawczych realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. kontrolno-rozpoznawczych,
    2. bhp.
  1. Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. organizacyjnych,
    2. kadrowych,
    3. pomocy prawnej – zlecanie spraw na zewnątrz,
    4. archiwizacji.
  1. Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. nadzorujących gospodarkę finansową,
    2. rachunkowości,
    3. gospodarki finansowej.
  1. Sekcja ds. kwatermistrzowsko – technicznych realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. socjalno – bytowych,
    2. gospodarki magazynowej,
    3. obsługi transportowej,
    4. zabezpieczenia logistycznego działań,
    5. sortów mundurowych.
  1. Jednostka Ratowniczo – Gaśnicza realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. ratowniczych,
    2. szkoleniowych.
  1. Zastępca Komendanta Powiatowego PSP realizuje zadania w zakresie spraw:
    1. obronnych,
    2. ochrony danych osobowych.

Materiały

Schemat organizacyjny KP PSP w Białobrzegach
Schemat​_organizacyjny​_KP​_PSP​_w​_Białobrzegach.pdf 0.02MB
Regulamin organizacyjny KP PSP w Białobrzegach
Regulamin​_organizacyjny​_KP​_PSP​_w​_Białobrzegach.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.03.2022 14:41 st. kpt. Damian Jagiełło
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno - kadrowych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Regulamin organizacyjny 1.0 21.03.2022 14:41 st. kpt. Damian Jagiełło

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}