Regulamin organizacyjny
Struktura Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach
Regulamin organizacyjny Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach, zwanej dalej „komendą powiatową”, określa szczegółową organizację komendy powiatowej, w tym:
- kierowanie pracą komendy powiatowej,
- strukturę organizacyjną komendy powiatowej,
- zadania wspólne i zakres działania poszczególnych komórek organizacyjnych,
- wzory pieczęci i stempli,
- liczbę i rodzaj stanowisk służbowych w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej.
Komenda jest zakwalifikowana do V kategorii komend powiatowych Państwowej Straży Pożarnej.
Terenem działania komendy powiatowej jest obszar powiatu białobrzeskiego.
Siedzibą komendy powiatowej jest miasto Białobrzegi.
- Komendantowi powiatowemu podlegają bezpośrednio:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych
- Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno – rozpoznawczych
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych
- Sekcja ds. kwatermistrzowsko – technicznych
- Pracownicy / funkcjonariusze realizujący dodatkowe zadania, o których mowa
w § 5 ust. 7 przedmiotowego regulaminu.
- Zastępca komendanta powiatowego nadzoruje:
- Wydział operacyjny
- Jednostkę Ratowniczo-Gaśniczą
- Zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych realizuje Pełnomocnik Ochrony Informacji Niejawnych KW PSP w Warszawie.
- Wydział operacyjny realizuje zadania w zakresie spraw:
- operacyjnych,
- szkoleniowych,
- informatyki,
- łączności.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. kontrolno-rozpoznawczych realizuje zadania w zakresie spraw:
- kontrolno-rozpoznawczych,
- bhp.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno – kadrowych realizuje zadania w zakresie spraw:
- organizacyjnych,
- kadrowych,
- pomocy prawnej – zlecanie spraw na zewnątrz,
- archiwizacji.
- Samodzielne stanowisko pracy ds. finansowych realizuje zadania w zakresie spraw:
- nadzorujących gospodarkę finansową,
- rachunkowości,
- gospodarki finansowej.
- Sekcja ds. kwatermistrzowsko – technicznych realizuje zadania w zakresie spraw:
- socjalno – bytowych,
- gospodarki magazynowej,
- obsługi transportowej,
- zabezpieczenia logistycznego działań,
- sortów mundurowych.
- Jednostka Ratowniczo – Gaśnicza realizuje zadania w zakresie spraw:
- ratowniczych,
- szkoleniowych.
- Zastępca Komendanta Powiatowego PSP realizuje zadania w zakresie spraw:
- obronnych,
- ochrony danych osobowych.
Materiały
Schemat organizacyjny KP PSP w BiałobrzegachSchemat_organizacyjny_KP_PSP_w_Białobrzegach.pdf 0.02MB Regulamin organizacyjny KP PSP w Białobrzegach
Regulamin_organizacyjny_KP_PSP_w_Białobrzegach.pdf 0.10MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 21.03.2022 14:41 st. kpt. Damian Jagiełło
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno - kadrowych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Regulamin organizacyjny | 1.0 | 21.03.2022 14:41 st. kpt. Damian Jagiełło |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP