Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych
mgr Olga Dybiec
Główny Specjalista
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. organizacyjnych należy w szczególności:
- z zakresu spraw organizacyjnych i archiwizacji:
1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7. organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego;
8. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
9. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
10. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo - gaśniczej;
11. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
12. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
- z zakresu spraw kadrowych:
1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
2. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostki ratowniczo - gaśniczej;
3. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
4. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
6. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
7. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
8. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
9. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
10. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
- Pierwsza publikacja:
- 10.03.2021 13:35 st. kpt. Damian Jagiełło
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjnych | 1.0 | 10.03.2021 13:35 st. kpt. Damian Jagiełło |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP