Samodzielne stanowisko ds. organizacji i kadr
Informacje o wydziale
Inspektor
Sylwia Krych
tel. (94) 312 03 32
Zadania samodzielnego stanowiska ds. organizacji i kadr należy w szczególności:
- W zakresie organizacyjnym:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
- organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
- zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy;
- W zakresie spraw kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
- przygotowanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej;
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów Komendy Powiatowej
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
- W zakresie prowadzenia archiwum:
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.12.2020 18:54 Juliusz Grudnicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Juliusz Grudnicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne stanowisko ds. organizacji i kadr | 2.0 | 07.12.2020 18:56 Juliusz Grudnicki |
Samodzielne stanowisko ds. organizacji i kadr | 1.0 | 07.12.2020 18:54 Juliusz Grudnicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP