Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Bolesławcu pełni st. str. Krzysztof Kaczyński – młodszy technik - Wydział Operacyjno - Szkoleniowy , tel. 75 644 33 14 , e-mail: pr2@straz.boleslawiec.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.03.2021 11:43 Wojciech Rosiak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Krzysztof Kaczyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 12.03.2021 11:43 Wojciech Rosiak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP