Opinia dla obiektu hotelarskiego
Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 238 ze zm.)
Rozdział 5. Usługi hotelarskie.
Art. 35 [Warunki o obiektach hotelarskich]
1. Usługi hotelarskie mogą być świadczone w obiektach hotelarskich, które spełniają:
1) wymagania co do wielkości obiektu, jego wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług, ustalone dla rodzaju i kategorii, do których obiekt został zaszeregowany;
2) wymagania sanitarne, przeciwpożarowe oraz inne określone odrębnymi przepisami.
Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 19 sierpnia 2004r. (t.j. Dz.U. z 2017r. poz. 2166)
§ 4 ust. 1. Spełnianie w obiektach hotelarskich wymagań określonych w art. 35 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych dokumentuje się w zakresie wymagań:
2) przeciwpożarowych - opinią właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej;
Materiały
Wniosek o opinię dla obiektu hotelarskiegoWniosek_o_opinię_dla_obiektu_hotelarskiego.pdf 0.09MB