Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych
1. W zakresie spraw kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.
- prowadzenie spraw socjalnych emerytów komendy powiatowej;
- prowadzenie świadczeń socjalnych i bytowych przysługujących strażakom PSP.
2. W zakresie spraw organizacji i archiwizacji:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej;
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo – gaśniczych;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
- prowadzenie sekretariatu komendanta powiatowego;
- zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 14:26 Rafał Dziuba
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KP PSP Brzeg
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych | 1.0 | 10.12.2020 14:26 Rafał Dziuba |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP