W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu

 

Wniosek można składać:

  1. Osobiście w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Saperska 16
  2. Za pośrednictwem poczty, na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu 49-300 Brzeg, ul. Saperska 16
  3. Pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat.brzeg@psp.opole.pl
  4. Elektroniczną Skrzynką Podawczą (epuap): https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/KP_PSP_Brzeg
  5. Faksem na nr +48 478 616 321

 

Do wniosku o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu należy dołączyć opłatę skarbową w kwocie 17 złotych.


 

Zgodnie z opisem na stronie Urzędu Miasta w Brzegu opłaty skarbowe należy dokonywać na:

Podatki (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny, podatek od środków transportowych, opłata skarbowa, opłata targowa)

68 1090 2141 0000 0001 3528 6127
Santander Bank Polska S.A.
Dla osób dokonujących wpłaty z zagranicy:
IBAN: PL 68 1090 2141 0000 0001 3528 6127
SWIFT KOD (BIC):  WBKPPLPP

UWAGA! Przed dokonaniem przelewu sprawdź na stronie Urzędu Miasta w Brzegu czy nie doszło do zmiany numeru konta.

Materiały

Wniosek o wydanie zaświadczenia o zdarzeniu
wniosek-o-wydanie-zaswiadczenia-o-zdarzeniu.pdf 0.11MB
{"register":{"columns":[]}}