Wniosek o zapewnienie dostępności
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności". Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy;
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy;
- podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem;
- jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Wnioski o zapewnienia dostępności dotyczące działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Jędrzejowie można składać w następujący sposób:
- drogą pocztową na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Busku-Zdroju,
ul. Waryńskiego 29a,
28-100 Busko-Zdrój - drogą elektroniczną na adres:
- busko@straz.kielce.pl
- poprzez ePUAP: ub5v99mu73
Materiały
Wniosek o zapewnienie dostępnościwniosek_o_zapewnienie_dostępności.pdf 1.32MB