W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA NA BUDYNKU KOMENDY

25.08.2023

Zdjęcie przedstawia instalację fotowoltaiczną na budynku komendy.
W tle budynki wielorodzinne.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży zakończyła zadanie polegające na montażu instalacji fotowoltaicznej na budynku Komendy i Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży.

 

W sierpniu bieżącego 2023 roku uruchomiona została nowo powstała instalacja fotowoltaiczna, o mocy 15,18 kWp na dachu oraz ścianie budynku chodzieskiej komendy.

Celowością korzystania z odnawialnych źródeł energii jest obniżenie kosztów utrzymania chodzieskiej Komendy oraz korzystania z tzw. „zielonej energii”.

 

Zadanie zostało sfinansowane ze środków przekazanych na rzecz KP PSP w Chodzieży przez Miasto i Gminę Szamocin na kwotę 104.947,00 zł, w ramach Funduszu Wsparcia Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.

 

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży, składa serdeczne podziękowania dla Burmistrza Miasta i Gminy Szamocin oraz dla Rady Miejskiej w Szamocinie za wsparcie i pomoc przy realizacji powyższego zadania.

 

 

 

Opracowanie i zdjęcia: mł. asp. Marta Łochowicz (KP PSP Chodzież).

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}