Skargi i wnioski
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie skargi
i wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie, ul. Płocka 32, 06-400 Ciechanów;
- osobiście w sekretariacie KP PSP w Ciechanowie przy ul. Płockiej 32, 06-400 Ciechanów, w godz. 7:30-15:30;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ciechanow@mazowsze.straz.pl
z zaznaczeniem ,, Skarga” lub ,, Wniosek”;
- faxem na nr 23 671 28 51;
- za pośrednictwem ePUAP – adres: /kppspciechanow/SkrzynkaESP ;
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją ds. organizacyjno-kadrowych pod nr telefonu: 23 671 28 50.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:
- w poniedziałki w godz. 9:00-14:00
- w czwartki w godz. 15:00 – 17:00 ( po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Ciechanowie).
Ważne !
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego;
- dokładny adres korespondencyjny
Zgodnie z §8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.