W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie skargi
i wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie, ul. Płocka 32, 06-400 Ciechanów;

- osobiście w sekretariacie KP PSP w Ciechanowie przy ul. Płockiej 32, 06-400 Ciechanów, w godz. 7:30-15:30;

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: ciechanow@mazowsze.straz.pl
z zaznaczeniem ,, Skarga” lub ,, Wniosek”;

- faxem na nr 23 671 28 51;

- za pośrednictwem ePUAP – adres: /kppspciechanow/SkrzynkaESP ;

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją ds. organizacyjno-kadrowych pod nr telefonu: 23 671 28 50.

 

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków:

  • w poniedziałki w godz. 9:00-14:00
  • w czwartki w godz. 15:00 – 17:00 ( po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Ciechanowie).

Ważne !

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie

Skarga/Wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego;
  • dokładny adres korespondencyjny

Zgodnie z §8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

{"register":{"columns":[]}}