Przyjmowanie interesantów i załatwianie spraw
Załatwianie spraw w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie odbywa sie zgodnie z rozdziałem 7 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. 2021 r. poz.735).
Czynności kancelaryjne realizowane są zgodnie z "Instrukcją Kancelaryjną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie", a klasyfikacja akt zgodna jest z "Wyciągiem z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt dla Komendy Powiatowej PSP w Ciechanowie".
Sprawy mogą być kierowane:
1. Poprzez osobiste doręczenie w siedzibie komendy tj. do sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Ciechanowie - adres na stronie głównej.
2. Listownie.
3. Faksem.
4. Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków:
- w poniedziałki w godz. 9.00 - 14.00
- w czwartki w godz. 15.00 - 17.00 (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego tel. 23 671 28 50)