Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-18
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
Oświadczenie sporządzono dnia 2020-10-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-18
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Bojanowski.
- E-mail: kpdzial_operac@kwpsp.olsztyn.pl
- Telefon: 695 998 308
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Działdowie
- Adres: 13-200 Działdowo; ul.M.C.Skłodowskiej 10
- E-mail: kpdzialdowo@kwpsp.olsztyn.pl
- Telefon: 47 7329 200
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Działdowie ul. M.C.Skłodowskiej 10, 13-200 Działdowo Budynek Komendy Powiatowej PSP w Działdowie posiada główne wejście od strony ulicy Pocztowej. Wykonany jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku. Koordynator dostępności:Martyna Wyżlic
e-mail: kpdzial_org@kwpsp.olsztyn.pl
telefon: 47 7329 200
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Raport o stanie zapewnienia dostępności.pdf
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępnościRaport_o_stanie_zapewnienia_dostępności.pdf 0.11MB wzór wniosku 1
Wzór_wniosku_o_zapewnienie_dostępności_architektonicznej_i_informacyjno_-_komunikacyjnej.doc 0.05MB wzór wniosku o zapewnienie dostępności cyfrowej
Wzór_wniosku_o_zapewnienie_dostępności_cyfrowej.doc 0.04MB plan działania na rzecz poprawy zapenienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostepności_osobom_ze_szczególnymi_potrzebami_w_KP_PSP_w_Działdowie.pdf 0.58MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.03.2021 14:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Piotr Bojanowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 9.0 | 18.01.2023 08:49 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 08.11.2022 13:00 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 30.03.2022 12:24 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 01.03.2022 13:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 02.06.2021 12:47 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 18.03.2021 15:08 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 18.03.2021 15:05 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 18.03.2021 15:02 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 18.03.2021 14:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP