W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-18

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:

  • mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • pochodzą z różnych źródeł,
  • są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
  • opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
  • opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
  • Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.

Oświadczenie sporządzono dnia 2020-10-30. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-30
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-01-18

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Bojanowski.
  • E-mail: kpdzial_operac@kwpsp.olsztyn.pl
  • Telefon: 695 998 308

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Działdowie
  • Adres: 13-200 Działdowo; ul.M.C.Skłodowskiej 10
  • E-mail: kpdzialdowo@kwpsp.olsztyn.pl
  • Telefon: 47 7329 200

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Działdowie ul. M.C.Skłodowskiej 10, 13-200 Działdowo
Budynek Komendy Powiatowej PSP w Działdowie posiada główne wejście od strony ulicy Pocztowej. Wykonany jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku.
 
Koordynator dostępności:

Martyna Wyżlic

e-mail: kpdzial_org@kwpsp.olsztyn.pl

telefon: 47 7329 200

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Raport o stanie zapewnienia dostępności.pdf

 

 

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności.pdf 0.11MB
wzór wniosku 1
Wzór​_wniosku​_o​_zapewnienie​_dostępności​_architektonicznej​_i​_informacyjno​_-​_komunikacyjnej.doc 0.05MB
wzór wniosku o zapewnienie dostępności cyfrowej
Wzór​_wniosku​_o​_zapewnienie​_dostępności​_cyfrowej.doc 0.04MB
plan działania na rzecz poprawy zapenienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostepności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_KP​_PSP​_w​_Działdowie.pdf 0.58MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.03.2021 14:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Bojanowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 9.0 18.01.2023 08:49 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 8.0 08.11.2022 13:00 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 7.0 30.03.2022 12:24 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 6.0 01.03.2022 13:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 5.0 02.06.2021 12:47 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 4.0 18.03.2021 15:08 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 3.0 18.03.2021 15:05 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 2.0 18.03.2021 15:02 mł.bryg. Piotr Bojanowski
Deklaracja dostępności 1.0 18.03.2021 14:50 mł.bryg. Piotr Bojanowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}