W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Dzierżoniowie pełni  mł. ogn. Wojciech Jędrzejak – Starszy Technik,
tel. 47 8717105, e-mail: operacyjna@kppsp.dzierzoniow.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.10.2021 08:26 Sławomir Dudziński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sławomir Dudziński
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 1.0 08.10.2021 08:26 Sławomir Dudziński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}