Przyjmowanie i załatwianie spraw
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
w Garwolinie lub Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Garwolinie
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków we wtorki w godz. 14.30 - 16.30, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Garwolinie, ul. Targowa 2a, 08-400 Garwolin
- osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Garwolinie, ul. Targowa 2a, 08-400 Garwolin w godz. 7:30-15:30
- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres garwolin@mazowsze.straz.pl
-ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Wydziałem Organizacyjnym pod nr tel. 256822288
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.