W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głubczycach funkcję koordynatora do spraw dostępności pełni:

st. bryg. Rafał Góra
tel. +48 47 861 64 02
tel. kom. +48 600 381 843
e-mail: r.gora@psp.opole.pl

Zadania koordynatora ds. dostępności:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KP PSP w Głubczycach;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez KP PSP w Głubczycach;
  • monitorowaniem działalności KP PSP w Głubczycach w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 10:01 Piotr Sobek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Piotr Sobek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 5.0 07.02.2024 12:07 Edward Machate
Koordynator ds. dostępności 4.0 19.01.2022 11:28 Piotr Sobek
Koordynator ds. dostępności 3.0 03.11.2021 08:40 Piotr Sobek
Koordynator ds. dostępności 2.0 11.05.2021 12:46 Piotr Sobek
Koordynator ds. dostępności 1.0 07.12.2020 10:01 Piotr Sobek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}