Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie.
Funkcję będzie pełnił mł. bryg. Łukasz Michalak – Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie
- monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności: mł. bryg. Łukasz Michalak
Adres do korespondencji: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie, ul. Bolesława Chrobrego 22, 62-200 Gniezno
Telefon: +48 47 771 72 02
E-mail: lukasz.michalak@psp.wlkp.pl
- Pierwsza publikacja:
- 07.10.2020 10:21 Jarosław Łagutoczkin
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jarosław Łagutoczkin
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 04.05.2024 20:59 Kamila Kozłowska |
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 06.12.2023 15:09 Łukasz Michalak |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 21.11.2023 10:12 Łukasz Michalak |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 07.10.2020 10:21 Jarosław Łagutoczkin |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP