W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie. 

Funkcję będzie pełnił  mł. bryg. Łukasz Michalak – Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie

Podstawa prawna

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie
  • monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności: mł. bryg. Łukasz Michalak

Adres do korespondencji:  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie, ul. Bolesława Chrobrego 22, 62-200 Gniezno

Telefon: +48 47 771 72 02

E-mail: lukasz.michalak@psp.wlkp.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.10.2020 10:21 Jarosław Łagutoczkin
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jarosław Łagutoczkin
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 4.0 04.05.2024 20:59 Kamila Kozłowska
Koordynator ds. dostępności 3.0 06.12.2023 15:09 Łukasz Michalak
Koordynator ds. dostępności 2.0 21.11.2023 10:12 Łukasz Michalak
Koordynator ds. dostępności 1.0 07.10.2020 10:21 Jarosław Łagutoczkin

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}