Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Góze pełni mł. bryg. Marcin Klefas – st. specjalsita ds. kontrolno-rozpoznawczych, tel. 65 543 23 44,
e-mail: kppspgora@kwpsp.wroc.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.02.2021 08:50 Andrzej Kauch
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. bryg. Marcin Klefas
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 11.02.2021 08:54 Andrzej Kauch |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 11.02.2021 08:50 Andrzej Kauch |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP