Skargi i wnioski
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Górze lub upoważniony zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Górze przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 14.30 - 15.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta PSP. Sekretariat tel.: 65 543 23 44.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Górze koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja finansowo-kadrowa, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Telefon kontaktowy 65 543 23 44.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Górze
ul. Witosa 22, 56-200 Góra. - osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Górze,
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30, - za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej: /KPPSPGORA/SkrytkaESP
- pocztą elektroniczną na adres kpgora@kwpsp.wroc.pl,
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu pod nr tel. 65 543 23 44.
Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.
Tryb rozpatrywania:
- Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46). - Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
- Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.
UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia
i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).
- Pierwsza publikacja:
- 05.08.2022 12:04 Andrzej Kauch
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. sekc. Magdalena Przepiórka
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 5.0 | 19.07.2024 13:04 Andrzej Kauch |
Skargi i wnioski | 4.0 | 03.01.2023 12:11 Andrzej Kauch |
Skargi i wnioski | 3.0 | 05.08.2022 12:08 Andrzej Kauch |
Skargi i wnioski | 2.0 | 05.08.2022 12:08 Andrzej Kauch |
Skargi i wnioski | 1.0 | 05.08.2022 12:04 Andrzej Kauch |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP