W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu lub upoważniony zastępca komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Kołobrzegu w sprawie skarg, wniosków, zażaleń i odwołań przyjmuje interesantów codziennie w godzinach urzędowania oraz dodatkowo w każdy czwartek w godzinach od 15:30 do 16:30 (po uprzednim zarejestrowaniu się w sekretariacie).

Tryb załatwiania spraw w komendzie zgodny jest z „Rozdziałem 7 - Załatwianie spraw" – „Działu I" - Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych oraz klasyfikacja i kwalifikacja spraw w komendzie realizowane są w oparciu o Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej.

Zachodniopomorski komendant wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie lub upoważniony zastępca  zachodniopomorskiego komendanta wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie skarg, wniosków, zażaleń i odwołań przyjmuje codziennie w godzinach urzędowania tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 oraz dodatkowo w każdą środę po godzinach urzędowania tj. od godz. 15.30 do godz. 16.00. Skargi i wnioski można składać również w Kancelarii Komendy Wojewódzkiej PSP w Szczecinie, przy ul. Firlika 9-14, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 – 15.30

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2020 16:29 Sławomir Stankiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Elżbieta Staszak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 09.12.2020 16:29 Sławomir Stankiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}