W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Kanały komunikacji do obsługi zgłoszeń

  • elektroniczny - na dedykowany adres e-mail: sygnalista-koluszki@lodzkie.straz.gov.pl
  • ustny - telefoniczny pod numerem: 44 725 69 05
    • zgłoszenia w formie ustnej dokonywane za pośrednictwem telefonu, są dokumentowane przez osoby uprawnione w "protokole z rozmowy/spotkania". 
    • na wniosek sygnalisty zgłoszenie ustne może być dokonane podczas bezpośredniego spotkania zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania takiego wniosku.
      Za zgodą sygnalisty zgłoszenie dokumentowane jest przez osoby uprawnione w "protokole z rozmowy/spotkania". 
  • Uwaga!
    Zgłoszenia anonimowe nie podlegają rozpoznaniu.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.12.2024 11:56 mł. bryg. Artur Jachymczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Artur Jachymczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Kanały komunikacji do obsługi zgłoszeń 2.0 23.12.2024 11:57 mł. bryg. Artur Jachymczak
Kanały komunikacji do obsługi zgłoszeń 1.0 23.12.2024 11:56 mł. bryg. Artur Jachymczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}