ZAWIADOMIENIE DOTYCZĄCE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Obowiązek zawiadamiania organu Państwowej Straży Pożarnej
Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c oraz art. 56 ust. 1a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Inwestor zobowiązany jest zawiadomić właściwego dla miejsca lokalizacji inwestycji komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, o zakończeniu robót budowlanych polegających na instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej elektrycznej większej niż 6,5 kW.
Złożenie zawiadomienia
Zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu może być złożone:
- osobiście w siedzibie komendy - ul. Mickiewicza 29, 63-700 Krotoszyn
- elektronicznie – na adres e-mail: kppspkrotoszyn@psp.wlkp.pl
- listownie na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie
ul. Mickiewicza 29, 63-700 Krotoszyn
Materiały
Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznej - wersja edytowalnaZawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.docx 0.02MB Zawiadomienie organu dotyczące instalacji fotowoltaicznej PDF
Zawiadomienie_organu_dotyczące_instalacji_fotowoltaicznej.pdf 0.10MB