W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator do spraw dostępności

Kutnowski Komendant Powiatowy PSP, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznacza w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kutnie:
  1.  Panią st. ogn. mgr Żanetę Marciniak

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  3. monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Kutnie – st. ogn. mgr Żaneta Marciniak

e-mail: kutno@lodzkie.straz.gov.pl

tel. 24 251 00 60

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.08.2021 11:04 Jędrzej Pawlak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Smakowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 3.0 28.02.2023 13:00 asp. Bartłomiej Smakowski
Koordynator do spraw dostępności 2.0 16.08.2021 15:44 mł. asp. Bartłomiej Smakowski
Koordynator do spraw dostępności 1.0 12.08.2021 11:04 Jędrzej Pawlak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}