Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarej w Łańcucie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarej w Łańcucie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-29
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
Pomimo starań redaktorów serwisu, mogą wystąpić sytuacje, gdzie pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
Ponadto sporadycznie może wystąpić brak poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści do niniejszego serwisu.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-25
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-09-29
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. mgr inż. Dariusz Kaczor.
- E-mail: prewencja@straz-lancut.pl
- Telefon: (17) 224-76-46
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
- Adres: 37-100 Łańcut
ul. Grunwaldzka 68 - E-mail: kplancut@podkarpacie.straz.pl
- Telefon: (17) 225-88-50
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje się w Łańcucie przy ul. Grunwaldzka 68. Główne wejście oraz główna brama wjazdowa do siedziby Komendy usytuowane są od strony ul. Sikorskiego. Do głównego wejścia budynku prowadzi utwardzona nawierzchnia bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Wejście do głównego, piętrowego budynku znajduje od strony zewnętrznego placu Komendy mieszczącego się od strony ul. Sikorskiego. W celu umożliwienia wejścia do budynku osób niepełnosprawnych należy uprzednio skontaktować się telefonicznie pod numerem (17) 224-76-46. Budynek nie jest wyposażony w windę. Na każdym piętrze znajduje się toaleta.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
- Pierwsza publikacja:
- 25.11.2020 11:05 Kamil Blok
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Dariusz Kaczor
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 29.09.2021 09:56 Kamil Blok |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 29.09.2021 09:52 Kamil Blok |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 25.11.2020 11:05 Kamil Blok |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP