Informacja dla osób z niepełnosprawnościami
INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH
Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:
- Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).
Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:
- Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”.
- Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
- e-mail na adres kplancut@podkarpacie.straz.pl,
- faksem na nr (17) 225-29-22 wew. 62
WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM. - listownie na adres:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁAŃCUCIE
ul. Grunwaldzka 68
37-100 Łańcut
z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
(termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu).
2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej.
3. Wysłać pismo na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
ul. Grunwaldzka 68
37-100 Łańcut.
4. Wysłać e-mail na adres: kplancut@podkarpacie.straz.pl.
5. Wysłać pismo faksem na nr (17) 225-29-22 wew. 62.
6. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:
(17) 225-29-22, (17) 225-88-50.
Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:
- imię i nazwisko,
- adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
- sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
- przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
- obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.
Materiały
WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumaczaWNIOSEK_o_umówienie_spotkania_i_zapewnienie_usługi_tłumacza.docx 0.02MB
Wideo
- Pierwsza publikacja:
- 21.10.2021 14:54 Kamil Blok
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt. Dariusz Kaczor
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami | 3.0 | 21.10.2021 14:58 Kamil Blok |
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami | 2.0 | 21.10.2021 14:56 Kamil Blok |
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami | 1.0 | 21.10.2021 14:54 Kamil Blok |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP