W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób z niepełnosprawnościami

INFORMACJA DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH LUB SŁABOSŁYSZĄCYCH 

Aby skutecznie komunikować się z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej osoby niesłyszące lub słabo słyszące mogą:

  1. Złożyć WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się: PJM (polski język migowy), SJM (system językowo-migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).

Kolejne kroki złożenia WNIOSKU:

  • Wypełnić formularz elektroniczny WNIOSKU lub pobrać WNIOSEK w postaci dokumentu „DOC”. 
  • Po wypełnieniu wersji „DOC” odesłać wybierając jedną z poniższych metod:
    • e-mail na adres kplancut@podkarpacie.straz.pl,  
    • faksem na nr (17) 225-29-22 wew. 62
      WYSŁAĆ CO NAJMNIEJ NA 3 DNI ROBOCZE PRZED PLANOWANYM SPOTKANIEM.
    • listownie na adres:
      KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁAŃCUCIE

      ul. Grunwaldzka 68
      37-100 Łańcut
      z dopiskiem na kopercie „WNIOSEK – usługa tłumacza”
      (termin spotkania – 3 dni liczone od dnia otrzymania listu).

2. Załatwić sprawę przy pomocy osoby przybranej.
3. Wysłać pismo  na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łańcucie
ul. Grunwaldzka 68
37-100 Łańcut.
4. Wysłać e-mail na adres: 
kplancut@podkarpacie.straz.pl.
5. Wysłać pismo faksem na nr (17) 225-29-22 wew. 62.
6. Skontaktować się telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu:
     (17) 225-29-22, (17) 225-88-50.

Wybierając formę komunikacji wymienioną w punkcie 2-6 należy podać następujące informacje:

  • imię i nazwisko,
  • adres korespondencyjny wraz z kodem pocztowym,
  • sposób komunikowania się z osobą uprawnioną – wskazanie adresu e-mail, numeru telefonu, numer faksu,
  • przedmiot rozmowy w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  • obecność osoby przybranej / potrzeba zapewnienie usługi tłumacza, ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się PJM, SJM, SKOGN.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE RODO, proszę o zapoznanie się z KLAUZULĄ INFORMACYJNĄ.

Materiały

WNIOSEK o umówienie spotkania i zapewnienie usługi tłumacza
WNIOSEK​_o​_umówienie​_spotkania​_i​_zapewnienie​_usługi​_tłumacza.docx 0.02MB

Wideo

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.10.2021 14:54 Kamil Blok
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Dariusz Kaczor
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 3.0 21.10.2021 14:58 Kamil Blok
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 21.10.2021 14:56 Kamil Blok
Informacja dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 21.10.2021 14:54 Kamil Blok

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}