W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Klauzula informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy (99-100 Łęczyca, ul. Lotnicza 21e).
  2. W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi, z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 111/113, 90-521 Łódź, wyznaczony został dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy, z siedzibą w Łęczycy, ul. Lotnicza 21e, 99-100 Łęczyca, Inspektor Ochrony Danych.

    Inspektor Ochrony Danych w KW PSP w Łodzi
    Ewa Chrzanowska
    tel. 42 63 15 155
    e-mail: iod@lodzkie.straz.gov.pl

    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łęczycy wyznaczony został Specjalista Ochrony Danych, tel. 24 721 2632

  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, d i e RODO – w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.

  4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej , osób poszkodowanych, właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek ochrony przeciwpożarowej.

  5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy przepisów odrębnych ustaw.

  6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy.

  7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
    b) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22531 03 01, e -mail: kancelaria@giodo.gov.pl).

  8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Materiały

Klauzula dotycząca monitoringu wizyjnego
Klauzula​_dotycząca​_monitoringu​_wizyjnego.docx 0.02MB
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem działań ratowniczych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_w​_związku​_z​_prowadzeniem​_działań​_ratowniczych​_(10).pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2020 13:23 Tomasz Suski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Suski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Klauzula informacyjna 7.0 14.09.2023 12:17 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna 6.0 05.05.2023 11:38 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna (RODO) 5.0 03.03.2023 14:02 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna (RODO) 4.0 30.08.2021 10:22 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna (RODO) 3.0 18.05.2021 10:35 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna (RODO) 2.0 04.12.2020 13:28 Tomasz Suski
Klauzula informacyjna (RODO) 1.0 04.12.2020 13:23 Tomasz Suski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}