Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łobzie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-31-03
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sebastian Kurłowicz.
- E-mail: zastepcakomendanta@strazlobez.pl
- Telefon: 91 39 740 26
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komanda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
- Adres: ul. Teofila Firlika 9, 71-637 Szczecin
- E-mail: kancelaria@szczecin.kwpsp.gov.pl
- Telefon: 91 480-88-01
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży pożarnej w Łobzie ul. Przemysłowa 2, 73-150 Łobez
Budynek Komendy Powiatowej PSP w Łobzie nie jest całkowicie przystosowany dla osób niepełnosprawnych, w obiekcie powstał punkt obsługi osób niepełnosprawnych. Obsługa osób z dysfunkcją narządu ruchu, wzroku oraz słuchu została zorganizowana w taki sposób aby osoby te nie musiały pokonywać barier architektonicznych w postaci schodów, progów i innych. Przy bramie komendy zamontowany jest domofon, przez który osoba niepełnosprawna może skontaktować się z Stanowiskiem Kierowania Komendanta Powiatowego. Jeśli istnieje potrzeba funkcjonariusz lub pracownik schodzi do takiej osoby i pomaga dostać się do komendy. Brak jest możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Pierwsza publikacja:
- 15.12.2020 10:04 bryg. Jacek Dziurdz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Jacek Dziurdz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 8.0 | 25.04.2022 13:08 Damian Mazur |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 30.12.2020 12:16 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 30.12.2020 12:15 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 30.12.2020 12:14 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 29.12.2020 09:50 bryg. Jacek Dziurdz |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 21.12.2020 08:55 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 15.12.2020 12:19 bryg. Jacek Dziurdz |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 15.12.2020 10:04 bryg. Jacek Dziurdz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP